måndag 14 februari 2011

Scraptid.......

Denna helgen har det blivit ganska mycket tid i scraphörnan...Superkul!!! Jag hade fått beställning på tre kort och jag hann faktiskt göra alla tre......
En arbetskamrat beställde ett kort till en som fått en son och jag har inte gjort så många "pojk-kort" tidigare så det var riktigt kul och lite klurigt....och så här blev det:
Sedan var det min lilla mamma som ville ha varsitt grattiskort till sina bästa vänner som fyller år båda två kommande vecka ......och så här blev de:


Jag har sån scraplust för tillfället att jag vill stänga in mig i hörnan mest hela tiden.....
Vi har i alla fall bokat hotellövernattning i Göteborg i mars  för då är det dags för SCRAPMÄSSA....kan ni tänka er....himmelriket för alla scrappare!!!
Tack för titten!
Kram
Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar