måndag 21 mars 2011

Scrap- och stämpelmässa i Göteborg!!!!

Jaaaaa......jag har äntligen varit på den efterlängtade mässan i Göteborg och ojojoj vad jag är lycklig över alla mina fynd! Mitt scrappande rese-sällskap blev lite sjuk och illamående (riktigt synd om henne eftersom hon längtat lika mycket som jag) MEN det hindrade inte mig från att shoppa loss riktigt ordentligt! Kolla in bilderna så får ni se mina fynd!!!




Förstår ni att jag är nöjd?
PS! Min scrappande vän gick tillbaka till mässan på söndagen...så hon var oxå nöjd när vi åkte hem! DS
Tack för titten och lämna GÄRNA ett spår innan ni går vidare ;0)
Kram
Camilla

2 kommentarer:

  1. ja då e det väl bara o lämna in vårens beställningar till dig....typ alla födelsedagar mm //Nettan B

    SvaraRadera
  2. Visst känns det härligt att sitta och plocka med alla nya saker. Det bara kliar i fingrarna efter att skapa med dem.

    SvaraRadera