söndag 3 april 2011

Vart tog solen vägen?

Här där jag bor känns det lite som om våren kom av sig! Grått, mulet & disigt hela helgen....trist!!!
Men då kan man ju sitta i scraphörnan med gott samvete... Denna gång blir det till att börja med två "Grattiskort"...... Det lila-blommiga pappret från MajaDesign awwww jag bara älskar det!

Sedan har jag oxå gjort , för mig, en ny sort bokmärke...allt nytt är så kul! Man fäster detta bokmärke i hörnet på sidan man befinner sig på i boken....fiffigt!

Och sist men inte minst så har jag gjort en ny sorts presentförpackning......SÅÅÅÅ rolig att göra! Jag gjorde först två stycken som jag ska använda till påsk och som jag inte kan visa ännu......sen gjorde jag denna "Grattis"-förpackningen!!!!

Jag älskar verkligen min hobby....den är så avkopplande! Känner lite oro nu när jag snart ska börja jobba heltid hur jag ska hinna med! Men allt går om man bara vill, eller hur?
Ha det gott & TACK för titten!
Kram
Camilla

2 kommentarer:

  1. Himmel vad du producerar. Jättefina saker. Ska också testa en sån där mjölkkartong nån gång.
    Kram kram
    Fia

    SvaraRadera
  2. Du e så duktig!!!
    Nettan B

    SvaraRadera